Kosár

Kosár

Tájékoztatás járványügyi munkarendről

2020-03-26 13:24:54

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Vendi Hungária Kft. a pillanatnyi járványhelyzetben is folytatja, megszokott munkarendben tevékenységét. Jelenleg is jelentős raktárkészlettel rendelkezünk, e termékek tekintetében zökkenőmentesen biztosítjuk a kiszolgálást. A megrendelések az éppen aktuális szállítási körülmények függvényében kerülnek teljesítésre előre egyeztetett időpontban és feltételek mellett. A kialakult járványügyi helyzettel kapcsolatosan mi is felelősen gondolkodunk és bízunk benne, hogy ha betartjuk azon előírásokat, amelyeket a kormány és az egészségügyi szervek meghatároznak, mihamarabb visszatérhetünk a megszokott kerékvágásba.

Ennek értelmében a mai naptól, az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre: Szüneteltetjük a készpénzforgalmat, a számlákat e módon rendezni nem lehet. Utólagos fizetési lehetőséggel rendelkező partereink válasszák ezt a rendelkezésre álló módot, egyéb esetben a számlák kiegyenlítése előre utalással lehetséges, ez esetben áru kiadása csak a bankszámlánkon jóváírt összeg esetében történhet. Bankkártyás fizetésre telephelyeinken nincs lehetőség! Árut kiadni csak előre egyeztetett és összekészítettet megrendelések esetében áll módunkban. Kérjük, minden esetben előre jelezzék, hogy mikor (lehetőség szerint minimum 1-2 munkanappal előtte) számíthatunk a megrendelt termékek elszállítására és pontosan mely termékekre van szükség, elősegítve így a lehető leggyorsabb árukiadást. Az áru átvételére 1 személyt tudunk fogadni, kérjük, ne érkezzenek raktárunkba többen. Az érkező személyt csak maszk és gumikesztyű viselése esetén tudjuk telephelyünkön az áruátvételi helyre beengedni. Ennek hiányában csak épületen kívül van lehetőségünk az áru átadására! Kollégáink a pakolás alatt is mindenben segíteni fognak! A szállítólevelek és számlák esetében, azok aláírását minden esetben csak az erre a célra rendszeresített eszközével írhatja alá! A személyes kapcsolattartás esetén a 2 m-es védőtávolság betartása minden esetben kötelező! Külső szállítmányozókkal történő csomagküldés folyamatosan működik, annak részleteit minden esetben munkatársainkkal egyeztessék előre, elkerülve ezzel is a felesleges félreértéseket fennakadásokat. Saját szállító eszközeinkkel történő szállításaink esetében munkatársaink előre egyeztetik a megrendelőinkkel a szállítás részleteit és a szállítást végző kollégánk maszkban és gumikesztyűvel védi önmagát és a környezetét a fertőzéstől. Kérjük, a védőtávolságot betartani szíveskedjenek az áru átadás-átvétel során is.

Kollégáink a kialakult járvány helyzet ideje alatt, nem folyatnak személyes tárgyalásokat, ezen intézkedésünket pedig irodáinkra és bemutatótermeinkre is kiterjesztjük, ott ügyfeleket nem fogadunk. Kérjük, hogy a megrendelésekkel és szállítással kapcsolatos ügyintézést telefonon és mailen bonyolítsák, amely csatornákon állunk rendelkezésükre! Az áruforgalom bonyolításhoz szükséges kapcsolatot az erre, a raktárunkban kialakított, területen biztosítjuk. A Vendi Hungária Kft. telephelyein külsős személyek az áruátvétel részére kijelölt területen kívül nem léphetnek be és nem tartózkodhatnak! Aki betegnek érzi magát, kérjük, ne végezzen áruszállítást, így mi is egészségesen tudjuk kiszolgálni Partnereinket. Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!

Köszönjük megértésüket együttműködésüket!

Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ az oldal megfelelő működéséhez, célzott hirdetések megjelenítéséhez, anonim látogatói statisztika gyűjtéséhez.
A weboldal használatával Ön hozzájárul a sütik használatához. További információ: Süti (cookie) tájékoztatóAdatkezelési tájékoztató

ELFOGADOM

Tisztelt Ügyfeleink, Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Koronavírus járvány ellenére cégünk folytatja munkáját.

Munkatársaink csökkentett munkaidővel, rotációs váltásban dolgoznak mindkét telephelyünkön, annak érdekében, hogy a cégen belüli fertőzések esélyét minimalizáljuk. Ennek következtében előfordulhat, hogy adott kolléga nem mindig érhető el akár telefonon vagy mailben. Ennek ellenére megkereséseik minden munkatársunkhoz eljutnak, és az érintett felveszi Önnel a kapcsolatot, ahogy a lehetősége megengedi!

Megrendeléseiket és árajánlatkéréseiket telefonon és e-mailben folyamatosan fogadjuk és kezeljük. A személyes kapcsolattartás előre nem látható ideig szünetel mindkét telephelyünkön!

Az árukiadás és kiszállítás folyamatos, de minden esetben kollégáinkkal történő előzetes egyeztetés szükséges hozzá!

Részletes tájékoztatásunkat a járványügyi munkarendünkről itt olvashatja!

Megértésüket és türelmüket köszönjük. Jó egészséget és kitartást kívánunk!