Kosár

Kosár

Gordon Ramsay tanácsai vendéglátók számára: 3.rész

2012-11-30 08:21:00

Miket tanulhatunk a konyha ördögétől?

grItthon is néhány TV csatornán feltűnt már Gordon Ramsay egyik műsora, A konyha ördöge. A szórakoztatás mellett vajon a vendéglátóipar számára tartogat némi plusz információt is?

Aki nem ismerné a műsort: ebben a sorozatban lepukkant, alulteljesítő éttermeket ráz gatyába a sztárséf. Mindezt teszi óriási lendülettel és hévvel, nem beszélve egy nagy adag szitkozódással, sértegetéssel, humorral körítve. Mindezeknek ellenére megmarad hitelesnek a figurája, hiszen a való életben több éttermet vezet sikeresen a világ különböző pontjain, valamint számos elismerő Michelin-csillaggal jutalmazták már eddigi munkásságát.

A sorozat alapján összeállítottunk egy listát, amit a műsorból tanulhat az ember, és minden vendéglátónak, üzletvezetőnek érdemes megfontolnia. Olvassák el tippek Gordon Ramsay-től sorozatunk harmadik részét is!
Ha lemaradt volna róla, az első részt itt, a másodikat pedig itt találja!

Figyeljen a kritikákra!

Gordon Ramsay gyakran hangoztatja, hogy ő nem hallja meg a vendégek dicsérő szavait, csakis a kritikáit. Azonban nem szabad elbíznia magát, még akkor sem, ha nagyon sok dicsérő visszajelzést kap. Ha a pincér megkérdezi, hogy hogy ízlett az étel, a legtöbben csak mosolyognak, még ha nem is volt minden 100%-os. Az igazság az, hogy a legtöbb vendég egyszerűen túl udvarias ahhoz, hogy bevallja, ha valami nem tetszett neki. Ahhoz viszont nagyon el kell rontania az ételt, hogy a vendég a pincér nyakába borítva visszaküldje a fogást. Remélhetőleg ilyen nem is fog előfordulni.

Figyeljen a kritikákra

Ezért érdemes minden egyes észrevételre odafigyelni, és nem elengedni a fülünk mellett. Ha egy embernél felmerült egy negatív vélemény, lehetséges, hogy másik 6 ember is ugyanazt gondolja, csak éppen nem mondja ki! Nem szabad tehát hátat fordítani a megmondó embereknek, hiszen sokszor ők az egyetlenek, akik megmondják az igazat. Használja fel Ön is a kritikákat üzlete fejlesztése érdekében, és biztosítsa vendégeit, hogy odafigyel rájuk és véleményükre, pl. vendégkönyvek használatával. Mostanra akár az interneten, honlapok, Facebook oldalak segítségével is könnyedén követheti az építő kritikákat.

Tegye elviselhetőbbé a hideget vendégei számára

Köszöntse érkező vendégeit azonnal forró teával, forralt borral a hideg estéken. Ezt a kis gesztust nagyra fogják értékelni! Így még konfortosabban fogják érezni magukat.

Ital melegítő melegentartó vendi hungáriaA 30 literes ital melegítővel könnyedén készíthet teát, forralt bort, amely utána automatikusan melegen fogja tartani az italt, akár egész este. Az oldalán adagolócsappal van felszerelve, így akár a vendégek saját magukat is kiszolgálhatják.
Sátras, vásári kitelepülésekre szintén ideális választás.

Rendelje meg Ön is ezt a vevőcsalogató terméket>>

További ajánlataink>>

 

 

A következő tippel egy hét múlva jövünk!


Véleménye van, hozzáfűzne még valamit?
Várjuk kommentjeit a Vendi.hu Facebook oldalán:
facebook.com/vendi.hu

Google+ profil


Kapcsolódó cikkek:

Hozzászólások

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. További információ: Süti (cookie) tájékoztatóAdatkezelési tájékoztató

ENGEDÉLYEZEM   NEM ENGEDÉLYEZEM

-->