Kosár

Kosár

Szerviz bejelentés

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk a figyelmét, hogy cégünk garanciaidőn belüli szervizkezelést végez azoknál a berendezéseknél, amelyeket importálunk. Csak az általunk forgalomba hozott berendezésekhez nyújtunk alkatrész és szerviz támogatást!

Garanciaidő lejártát követően közvetlen szervizügyintézést nem folytatunk, bármelyik szakszervizhez fordulhatnak a javítás elvégzése érdekében, aki Önökhöz a legközelebb található. Amennyiben garanciaidőn túl szervizpartner hálózatunk segítségét, közreműködését kéri, abban is szívesen segítünk, de a hibával kapcsolatos részleteket a bejelentőnek kell egyeztetni az általunk ajánlott szervizzel, szervizekkel.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ha a meghibásodott berendezést nem a cégünktől, vagy viszonteladónktól szerezték be, ne végezze el a hibabejelentését, mert azoknál a berendezéseknél nincs lehetőségünk a szervizszolgáltatás biztosítására. A cégünk garanciakezelésével kapcsolatos részletes információkat IDE klikkelve találja!

Szervizbejelentésre csak regisztrált ügyfeleink számára van lehetőség! Amennyiben Ön még nem regisztrált oldalunkon IDE klikkelve megteheti, majd azt követően ezen a felületen megjelenő kérdőív kitöltésével bejelentheti szervizigényét.
Ha már regisztrált kérem lépjen be és töltse ki kérdőívünket.

Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ az oldal megfelelő működéséhez, célzott hirdetések megjelenítéséhez, anonim látogatói statisztika gyűjtéséhez.
A weboldal használatával Ön hozzájárul a sütik használatához. További információ: Süti (cookie) tájékoztatóAdatkezelési tájékoztató

ELFOGADOM
-->